Skargi i wnioski
WAŻNY KOMUNIKAT: INFORMACJA O WSTRZYMANIU PRZYJĘĆ INTERESANTÓW W SPRAWIE SKARG I WNIOSKÓW
W związku z koniecznością ograniczenia rozprzestrzeniania się choroby zakaźnej COVID-19 wywoływanej przez koronawirusa, dbając o Państwa zdrowie i bezpieczeństwo, zalecamy ograniczenie osobistych wizyt w Komendzie Powiatowej Policji w Białogardzie, związanych z potrzebą osobistego złożenia skargi lub wniosku.
Na podstawie § 24 ust. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 października 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz. U. z 2020 r. poz. 1758 ze zm.) - urząd administracji publicznej może podlegać ograniczeniu w wykonywaniu zadań, polegającym wyłącznie do zapewnienia niezbędnej pomocy obywatelom. W związku z tym - do odwołania w Komendzie Powiatowej Policji w Białogardzie zawieszone zostają przyjęcia interesantów w sprawie skarg i wniosków. Ciągłość ich składania pozostaje jednak zachowana. Ograniczona pozostaje jedynie ich forma. Skargi i wnioski można przekazywać zarówno za pośrednictwem tradycyjnej poczty lub korespondencji elektronicznej. Ponadto do Państwa dyspozycji pozostają numery telefonów kontaktowych za pośrednictwem, których można pozyskać dodatkowe informacje.
W dalszym ciągu przyjmowanie, rozpatrywanie, załatwianie skarg i wniosków należących do kompetencji Komendanta Powiatowego Policji w Białogardzie realizowane są przez osoby wskazane.
Informacja dotycząca sposobu złożenia skargi/wniosku w Komendzie Powiatowej Policji w Białogardzie
Skargi/wnioski można składać:
-
listownie na adres:
KOMENDA POWIATOWA POLICJI W BIAŁOGARDZIE
ul.Kołobrzeska 43
78-200 Białogard
-
faksem– na numer: (47) 78-42-513
-
za pośrednictwem e-PUAP– adres strony internetowej www.epuap.gov.pl
-
za pośrednictwem poczty elektronicznej – kpp.bialogard@sc.policja.gov.pl
WAŻNE!
Szczegółowe informacje w zakresie przyjmowania i obsługi dokumentów elektronicznych znajdują się z zakładce Elektroniczna Skrzynka Podawcza na stronie BIP KPP Białogard.
Warunkiem rozpatrzenia pisemnej skargi (wniosku) jest podanie adresu pocztowego do korespondencji. Zgodnie z § 8 ust. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
Skarga powinna zawierać:
- imię i nazwisko skarżącego;
- dokładny adres zamieszkania (miejscowość, kod pocztowy, ulica, numer domu, numer mieszkania);
- dokładny opis zdarzenia.
Informację w zakresie możliwości złożenia skargi, bądź wniosku można uzyskać telefonicznie pod nr tel. (47) 78-42-505 w godz. 9:00 - 15:00 w dni robocze.
W sytuacjach wymagających podjęcia natychmiastowej interwencji należy kontaktować się z najbliższą jednostką Policji pod numerami telefonów 997 i 112.
Komendant Wojewódzki Policji w Szczecinie
przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków
każdy poniedziałek w godz. 14:00 - 17:00
w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Szczecinie
przy ul. Małopolskiej 47